Όροι Επιστροφής


• Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, µπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ηµερολογιακών ηµερών από την παραλαβή του.

• Σε περίπτωση που επιθυµείτε να υπαναχωρήσετε της εξ αποστάσεως αγοράς των αγαθών, αυτό θα πρέπει να
γίνει εντός 14 ηµερολογιακών ηµερών από την παραλαβή των αγαθών. Τα αγαθά θα πρέπει να επιστραφούν στο φυσικό µας κατάστηµα οδος Αχαρνών 455 - Νέα Χαλκηδόνα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και έπειτα απο επικοινωνία µε το κατάστηµα Neocarpet

Η προθεσµία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσµίας των 14 ηµερολογιακών ηµερων.

 Ο καταναλωτής επιβαρύνεται µόνο µε το άµεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.
• Με την επιστροφή µπορείτε να επιλέξετε
άλλα προϊόντα ή την επιστροφή των χρηµάτων
σας. Η επιστροφή των χρηµάτων σας θα ολοκληρωθεί
εντός 3 ηµέρων από την στιγµή που θα παραλάβουµε
θα ελέξγουµε τα επιστρεφόµενα προϊόντα. • Η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί και τα προϊόντα να βρίσκονται
στην αρχική τους (εργοστασιακή) κατάσταση.
• Προσοχή! Οι μοκέτες, οι διάδρομοι, πλαστικά δάπεδα και άλλα προιόντα που
έχουνε κοπεί στα μέτρα του πελάτη δεν μπορούν να επιστραφούν
Διαδικασία επιστροφής
Για να επιστρέψετε κάποιο προϊόν στην εταιρεία μας παρακαλώ ακολουθήστε τα
παρακάτω βήματα:
• Επικοινωνήστε πρώτα με την εταιρεία.
• Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά
την αποστολή.
• Τοποθετείστε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο
μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική
εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
• Αποστέλλετε το δέμα, μέσω της courier της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας,
υπ’όψιν Τμήματος Επιστροφών. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν
τον πελάτη.
• Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί
τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του
ιδίου.
• Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να
συνοδεύεται απ την απόδειξη της παραγγελίας.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου
στο 210-2584272 είτε μέσω e-mail στο info@neocarpet.gr
Επιστροφές

Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε επιστρέφεται στον καταναλωτή με δικά του έξοδα αποστολής.

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια την εμφάνιση των προϊόντων. Δεν μπορούμε να δεχθούμε οποιαδήποτε ευθύνη για μη σωστή παρουσίαση χρωμάτων. Διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες υπολογιστών, μπορεί να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων.
H αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος, καθώς τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν
εσάς.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, την ευθύνη των προς πώληση προϊόντων τη φέρει ο έμπορος. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Η όποια αντικατάσταση ή πίστωση γίνεται μόνο μετά την παραλαβή του στο κατάστημα
μας και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία
αντικατάστασης ή πίστωσης των χρημάτων.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα
τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. invoice, τιμολόγιο κ.ο.κ), και θα πρέπει
απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.